Якщо протягом гарантійного терміну буде виявлено дефект виробу, що виник не з вини користувача або не у зв’язку з непередбаченими подіями (наприклад, стихійним лихом), виріб буде відремонтовано безкоштовно.
Гарантійний термін на виріб надається від дати продажу кінцевому замовнику на період:
- 5 років на внутрішню ємність водонагрівача та кришку фланця;
- 5 років на акумулюючі ємності типу UKV, NAD та NADO;
- 4 роки на внутрішню ємність водонагрівача типу BTO та TO (крім TO 20);
- 3 роки на внутрішню ємність, включаючи теплоізоляцію, водонагрівача типу TO 20;
- 2 роки на водонагрівачі PTO;
- 5 років на сонячні панелі. На інші елементи сонячних комплектів — 2 роки;
- 2 роки на електропроводку, нагрівальний елемент та приладдя;
- Гарантійний термін на запасні частини становить 24 місяці.
1. Умови виконання гарантійних зобов’язань:
- Гарантійний талон має бути належним чином заповнений (підтверджена дата продажу та встановлення);
- Встановлення виробу має бути виконане уповноваженою особою (підтверджено в гарантійному талоні або іншим чином);
- Перед введенням в експлуатацію покупець зобов’язаний ознайомитися з монтажно-експлуатаційними інструкціями, що стосуються даного виробу.
2. Втрата гарантії:
- Якщо покупець не виконує умови пункту 1;
- Якщо ремонт протягом гарантійного терміну проводився не продавцем або його договірним сервісним партнером;
- Якщо явною причиною дефекту є неправильний монтаж або неправильне використання виробу;
- Якщо виріб експлуатувався з порушенням монтажно-експлуатаційних інструкцій та вимог продавця і виробника;
- Якщо здійснювалися некваліфіковані зміни виробу або втручання в його конструкцію;
- Якщо пошкоджена або відсутня паспортна табличка із заводським номером.
3. Сервіс:
- Гарантійний та післягарантійний ремонт забезпечує DZ Drazice – strojirna s.r.o. власними силами або за допомогою договірних та авторизованих сервісних партнерів.
4. Порядок пред’явлення рекламацій:
- Кінцевий покупець повідомляє на адресу договірного сервісного партнера або безпосередньо продавця характер дефекту, заводський номер, номер типу та дату продажу виробу (з гарантійного талона) разом із коротким описом дефекту;
- Очікує приїзду сервісного техніка, який усуває дефект або вживає подальших заходів щодо вирішення рекламації;
- У жодному разі не демонтує виріб (це важливо для аналізу несправності)!
- У разі необґрунтованої рекламації витрати, пов’язані з її розглядом, оплачує безпосередньо покупець.
