Гарантія

Якщо протягом гарантійного терміну буде виявлено дефект виробу, що виник не з вини користувача або не у зв’язку з непередбаченими подіями (наприклад, стихійним лихом), виріб буде відремонтовано безкоштовно.

Гарантійний термін на виріб надається від дати продажу кінцевому замовнику на період:

  • 5 років на внутрішню ємність водонагрівача та кришку фланця;
  • 5 років на акумулюючі ємності типу UKV, NAD та NADO;
  • 4 роки на внутрішню ємність водонагрівача типу BTO та TO (крім TO 20);
  • 3 роки на внутрішню ємність, включаючи теплоізоляцію, водонагрівача типу TO 20;
  • 2 роки на водонагрівачі PTO;
  • 5 років на сонячні панелі. На інші елементи сонячних комплектів — 2 роки;
  • 2 роки на електропроводку, нагрівальний елемент та приладдя;
  • Гарантійний термін на запасні частини становить 24 місяці.

1. Умови виконання гарантійних зобов’язань:

  • Гарантійний талон має бути належним чином заповнений (підтверджена дата продажу та встановлення);
  • Встановлення виробу має бути виконане уповноваженою особою (підтверджено в гарантійному талоні або іншим чином);
  • Перед введенням в експлуатацію покупець зобов’язаний ознайомитися з монтажно-експлуатаційними інструкціями, що стосуються даного виробу.

2. Втрата гарантії:

  • Якщо покупець не виконує умови пункту 1;
  • Якщо ремонт протягом гарантійного терміну проводився не продавцем або його договірним сервісним партнером;
  • Якщо явною причиною дефекту є неправильний монтаж або неправильне використання виробу;
  • Якщо виріб експлуатувався з порушенням монтажно-експлуатаційних інструкцій та вимог продавця і виробника;
  • Якщо здійснювалися некваліфіковані зміни виробу або втручання в його конструкцію;
  • Якщо пошкоджена або відсутня паспортна табличка із заводським номером.

3. Сервіс:

  • Гарантійний та післягарантійний ремонт забезпечує DZ Drazice – strojirna s.r.o. власними силами або за допомогою договірних та авторизованих сервісних партнерів.

4. Порядок пред’явлення рекламацій:

  • Кінцевий покупець повідомляє на адресу договірного сервісного партнера або безпосередньо продавця характер дефекту, заводський номер, номер типу та дату продажу виробу (з гарантійного талона) разом із коротким описом дефекту;
  • Очікує приїзду сервісного техніка, який усуває дефект або вживає подальших заходів щодо вирішення рекламації;
  • У жодному разі не демонтує виріб (це важливо для аналізу несправності)!
  • У разі необґрунтованої рекламації витрати, пов’язані з її розглядом, оплачує безпосередньо покупець.